JUOZAS MUZIKEVIČIUS
Šiuolaikinis jaunimas ypač domisi elektronine muzika. Sugebėjimas suprasti muzikinį sintezatorių bei jį valdyti, labai praverčia dirbant muzikos mokyklose ir kitose mokymo įstaigose. Tai suteikia neginčytiną indėlį muzikinės veiklos tobulinimui.
Sintezatorius (graik.syntithetai), tai įrenginys, galintis generuoti elektroninį signalą, kuris panaudojamas muzikos kūrimui ir atlikimui. Pirmieji muzikiniai sintezatoriai buvo analoginiai. Atsiradus mikroprocesoriams, analoginius sintezatorius pakeitė polifoniniai, skaitmeniniai sintezatoriai, kuriuose naudojami kiti garso sintezės metodai: FM, PCM, PDS, WTS ir kiti formatai. Šie instrumentai visiškai tiksliai atkartoja įrašytus natūralių muzikos instrumentų garsus.
Dažnai muzikantų tarpe, o taip pat internetinėje erdvėje įvairiuose forumuose klausiama: kokį sitezatorių pirkti, arba, koks sintezatorius geriausias? Tiksliausias atsakymas, turbūt, būtų suformuojant klausimą: kokį muzikinį stilių grosi?
Kaip praktikas abejojantiems galėčiau patarti ( nors dėl skonio nesiginčijama):
Grosi rock-n-roll, pirk KORG serijos sintezatorius. Nori pagroti švelniai – pirk Roland serijos instrumentus. Nori groti „liulretiūras“ – Yamaha šiam reikalui idealiai suderintas instrumentas.
Netikėtai į galvą šovusi mintis privertė nusišypsoti. Asmeniškai man, sintezatorius labai primena vidaus degimo variklį…ir ten viskas sukasi, verda, barška… ir blogas vairuotojas bus iki tol, kol nesupras pagrindinio jo veikimo principo.
Kaip rašiau savo prisistatyme, nusipirkau naujutėlaitį, dabar jau tapusį legenda „Korg i3“, kaip vieną iš pažangiausių savo kartos muzikinių instrumentų.
Trumpai apie „KORG“ sintezatorius. Gamintojas – Japonija. 1980 metais sukurtas tembrinis „Korg 1M“ padarė perversmą muzikinių garsų pasaulyje. Apie 1988-89 m. sukurtas „Korg i3“ pribloškė muzikinį pasaulį savo techninėmis galimybėmis, todėl iškart įgavo muzikos kūrimo studijos vardą. Toliau sekė įvairios instrumento supaprastintos modifikacijos, neblogos ir gana prastos, kadangi buvo ieškoma kompromiso tarp instrumento galimybių ir pirkėjo kišenės.
Paskutinis modelis ( priminsiu, kad kalba eina apie „I“ serijos instrumentus), kuris buvo pagamintas japonų specialistų, pats geriausias modelis, buvo „Korg i30HD“. Vėliau KORG patentas buvo parduotas italams, kurie tęsia KORG instrumentų tobulinimą bei gamybą…asmeniškai man labiau patinka itališkas vynas, jų dainos ir merginos.
Ir dar, atsakant į klausimą kuris instrumentas geriausias? Klausimą galbūt užduočiau kitaip. Kuris instrumentas profesionaliausias? Įsigyjant bet kurio modelio sintezatorių, būtina atkreipti dėmesį į du pagrindinius techninius instrumento parametrus: 1. Ar instrumentas turi funkciją „EDIT STYLE“? 2. Ar instrumentas turi funkcją „EDIT PROGRAM“? Jeigu instrumentas neturi funkcijos „EDIT STYLE“, profesionalus muzikantas pasmerktas baisioms kančioms iki tol, kol tuo instrumentu muzikuos, o jeigu sintezatorius neturi funkcijos „EDIT PROGRAM“, tada profesionalus muzikantas, grodamas, dešine ranka galės užsiiminėti visai kitomis funkcijomis, nesusijusiomis su muzika.
Kadangi „KORG i3“ turi viską kas susiję su muzika, apie 5 metus kūriau, koregavau, papildžiau šio sintezatoriaus tembrus bei programavau arba koregavau stilius. Galbūt šį savo darbą prilyginčiau pianino derintojo darbui. Grojimo technikos man akivaizdžiai trūksta, bet aš girdėjau, kaip šiuo instrumentu groja Romukas Stankevičius arba Juozas Abromavičius. Ir čia padedame tašką.
Taigi gerbiamieji šio puslapio lankytojai bei KORG fanai. Informaciją pateiksime mažomis apimtimis, tikėdamiesi, kad čia sugrįšite ir rasite dar kai ką naujo.
Praktikams, kurie naudoja Korg i 3 serijos instrumentus, rekomenduočiau žvilgtelti čia, rasite tikrai unikalios informacijos:
http://silverhawk33.tripod.com/id6.html
PatinkaPatinka
Nesuprantu Gintai kas tai per sensacija? Wikipedija prieinama visiems kas tik turi internetą. Galėčiau puikiai wikipediją šiuo klausimu papildyti, kadangi praktiškai sintezatorių išmanau nuo A iki B.
PatinkaPatinka
Taip, wikipedija aprašyta techinė samprata apie tai, kas yra sintezatorius. Į šios grupės instrumentų klasę įeina daugybė modelių. Aš kalbu apie Korg i -serijos instrumentus, konkrečiai Korg i 3 modelį, jo programavimo galimybes ir ypatumus.
PatinkaPatinka
Juozai, į tavo straipsnį apie sintezatorius, kurį parašei specialiai glukoidams, yra nuoroda iš Wikipedijos. Tai va.!! Linkas: http://lt.wikipedia.org/wiki/Sintezatorius
PatinkaPatinka
rytis.amsiejus@gmail.com
PatinkaPatinka
turiu labai sena kawai sintezatoriu,kai pirkau gal pries 6metus sake kad su juo pirmasis grojo Kuprevicius,gal kas susidoms parasykit
PatinkaPatinka
Sveiki As agne ir turiu yamaha prs 175 modeli noreciau pasiteirauti gal kaip nors imanoma klaviso jautruma t.y
padaryti taipo kad klavisa paspaudus nestipriai ir garsas butu nestiprus …?
PatinkaPatinka
sveiki as turiu korg 50 ir esu patenkintas nors anksciau visai nesidomejau muzika bet su korgu galiu pagroti ir be mokslu pagrinde naudoju( midi karaoke) ir neblogai gaunasi jai turi balsa
PatinkaPatinka
Chebryte nepykit, bet kai paskaitai kad ir čia kai kurią išsakytą sąmpratą, tai galiu drasiai tvirtint…vaizdelis nekoks…:))) Juozas M.
PatinkaPatinka
Keletą kartų įdėmiai perskaičiau Jūsų komentarą. Be abejonės, Jūs visiškai teisus. Sintezatorius labai kompatiškas, patogus nešiotis, ir žinoma …daug pigesnis būdas užsidirbti….na kas gi šiais ekonomiškai sunkiais laikais įstengs vestuvei arba nedideliam baliukui (net šaltis nupurtė kaip pagalvojau, kad po poros savaičių man teks 50-tį nors ir kukliai bet švęst) užsakyti nors Alytaus Geležinio Vilko orkestrėlį, kurį pučia 40 vyrų, na o apie simfoninį aš jau net nekalbėsiu. Ponas Vytautai, nepykit už palyginimą-aš nekompliktiškas. Na o dabar apie “dievo dovaną“..:). Kada gimsta žmogus, kai kuriems dievo duota, na pavyzdžiui dainuot, o kai kuriems ne. Bet tai tik dievo žmogui suteikta galimybė, kurią LAVINANT ja gali gyvenime pasinaudoti. Taip pat ir muzikuojant, be tobulėjimo, be paieškų, be daug įdėto triūso, vargu ar daug pasieksi. Tuo labiau šiandien. Nors neužilgo man jau pensija, bet visgi kartais paklausau ir paanalizuoju jaunimo tarpe klausomus techno arba jam giminingus stilius. O tai ten kas?…Ne sintezė?…ir vargas net pačiam mūsų gerbiamam maestro Alvydui Jegelevičiui, kuris net su super “Petroff“ to nepavarys. Taip kad gerbiamas ponas Vytautai negalima į šiuos dalykus žiūrėti 20 cm nuo nosies galo. Dalykai su sinteze daug sudėtingesni ir patikėkit, net netolimoje ateityje dar labiau įsiskverbs į mūsų kasdieninį gyvenimą. Pagarbiai. Juozas Muzikevičius.
PatinkaPatinka
Jooooooo….. Kai kas nesuprato!!! Kokiam reikalui skirti muzikiniai sitezatoriai? Besivystant elektronikos pramonei, buvo išrastas minėtas prietaisas. Ilgainiui, trūkstant gyvų muzikantų su reikalingais kūriniui atlikti instrumentais tai ir buvo panaudota. Be to, tai gerokai pigesnis būdas uždirbti. Tačiau net saikingas sintezatoriaus naudojimas muzikoje neapsieina be ausies dirginimų. Vieniems tas patinka daugiau, kitiems mažiau, tretiems visai nepatinka. Labiausiai sintezatoriai patinka žmonėms, kurių “Dievo Dovana“ ne tokia vertinga, arba-su mažesnėmis pastangomis patraukti į save klausytoją, taip pat nelabai apdovanotą.
Normalus žmogus sutvertas klausyti muziką pagaminta natūraliais būdais (ta muzika kainuoja brangiai). Gal būt ir galima panaudoti sintetinę muziką, pvz. nuo sodų kenkejų arba tvirtovei ginti nuo mongolų. Butu idomu matyti rezultatus nuo sintetinio maisto.
Atleiskite, tačiau neturėjau noro ką nors įžeisti.
PatinkaPatinka
Iki 2000-jų metų, čia Alytuje, vyravo graži tradicija, tai vadinamasis muzikantų suvažiavimas. Tai buvo daroma vieną kartą metuose, pasibaigus vestuvių sezonui. Sutartu laiku į sutartą vietą susirinkdavo vestuvių muzikantai, ir prie puikiai gėrybėmis nuklotų stalų vaišinosi, diskutuodavo įvairiomis temomis, angliavojo aparatūra ir instrumentais, žodžiu veiksmas vyko kaip toj dainoj…“kažkas dainuoja, kažkas tai baras, kažkas nuauna nuauna man batus …:). Kadangi tai buvo uždaras nuo visuomenės akių renginys, 1999-tais metais man kilo idėja, surinkti norinčius vestuvių muzikantus ir padaryti nedidelį koncertėlį publikai. Galiu pasakyti, kad per gana trumpą laiką pavyko sukomplektuoti pilną koncertinę komandą, kurioje pareiškė norą sudalyvauti ne tik vestuvių muzikantai, bet ir kelių šokių studijų šokėjai, saviveiklos kolektyvai, respublikoje žinoma humoro grupė “Sprigtas“. Labai palankiai idėją palaikė ir daug padėjo Alytaus rajono kultūros centras. Nors praėjo jau beveik 10 metų, labai malonūs prisiminimai išliko apie tą koncertą. Stebuklingu būdu išliko video įrašo fragnentai, kuriuos netrukus čia pamatysite. Primenu, kad laikomės autorinių teisių įstatymo ir pateikta informacija jokiais saitais nesurišta su komercija. Kūrinių autoriams pareiškus pretenziją, ansamblių atliekami kūriniai iš svetainės bus pašalinti nedelsiant . J. Muzikevičius.
PatinkaPatinka
….nemainykime arklių perkėloje. Nors komentarai pasibaigė, tačiau sprendžiant pagal lankomumo skaitliuką, rezultatas gana neblogas, nors ir tyli, bet lankytojai skyrelį skaito, todėl pratęsiu mintis vestuvių muzikantų tema. Tuo labiau, vakar TV reklamoje buvo paminėta, kad žinomas mūsų operos solistas Juozaitis sako kūrybinį kelią pradėjo nuo vestuvių muzikanto. Taigi, ir kuo gi ypatingas tas vestuvių muzikantas? Kaip rašiau auksčiau, čia ir verslas, ir menas , ir muzika. Ir kas svarbiausia-muzikoje-universalas. Galbūt profesionalumo atžvilgiu lygis yra žemesnis, bet labaryčio metu ką paprašysi, tą pagros ( galbūt tą padarys pasitelkęs technines gudrybes), bet pagros ir padainuos. Įtiks ir neužgaus svečio, nors apie mūsų kultūrą po 200 g. samanės, galima būtų transliuot nepertaukiamą TV laidą “nors neaįtikėtina, bet akivaizdu“. Taip kad nevisiškai saldi ir lengva ta vestuvių muzikanto duona. O kur dar investicijos į aparatūrą? “Linksmas gyvenimas, bet trumpas“-byloja liaudies išmintis..:). (tęsinys seka). J. Muzikevičius.
PatinkaPatinka
Labas Albertai, kadangi čia daugiau lyg nieko ir nėra-diskutuosim dviese. Labai vykusį palyginimą davei vestuvių muzikantams, kadangi čia rasime ir verslą, ir meną ir muziką, nors….liaudyje sklando gandai, kad vestuvių muzikantai ne tik kad žemo lygio muzikantai, bet dar ir girtuokliai. Apie muzikinį lygį tikiuosi dar pakalbėsime ateityje, o kas liečia girtuokliavimą, manyčiau, kad vestuvių muzikantų tarpe tokių procentas netgi mažesnis, kaip kituose kolektyvuose, kadangi čia išeitys tik dvi: labai greitai prasigersi ir jaunas iškeliausi anapilin (ne vieną tokį atvejį turime), arba, šis muzikavimas taps pragyvenimo šaltiniu, kaip ir bet koks kitas eilinis darbas. Ir čia mes nieko naujo neišrandame. Pavartykime istoriją. Senovėje po vieną garsų vestuvių muzikantą ( tuomet dar nebuvo nei Bitlų nei Rollingstonų) turėjo beveik kiekvienas Lietuvos kaimas. Tai buvo labai gerbiami žmonės, kurie ženydavo ne tik savo kaimo bet ir aplinkinių kaimų jaunuosius. Kas įdomu, vestuvės trukdavo mėnesį (nesuprantu kaip galima buvo atlaikyt), vėliau veseiliodavo savaitę, dar vėliau tris dienas, na o šiandien daug kas apsiriboja vienadienėmis. Ir šiandien, nors tai vienetai, bet dar yra išlikę “smetoniškų“ muzikantų. Galbūt ateityje papasakosiu apie juos plačiau. Na o kokie šiandieniniai vestuvių muzikantai? Apie juos tikiuosi padiskutuosime artimiausiu laiku..:) O gal tema neįdomi>? Tada irgi lauksime komentarų. pagarbiai. Juozas Muzikevičius.
PatinkaPatinka
Neturiu nieko pries vestuviu muzikantus. Vestuves yra vestuves, kaip minejau, per jas progresyvaus roko ar psichodelikos neklausysi gi 🙂 Vestuvine muzika yra praktiskai zanras, kuris puikiai tinka vestuvems ir kitiems baliams. Blogai, kad tas zanras dabar visur, ne tik baliuose.
Mano uosvis yra sio zanro atstovas. Tiesa vestuvese jau nebegroja, amzius nebe tas, tik visokiose garbinguose jubiliejuose 🙂 Bet jis visada groja gyvai – akordeonas arba sena yamaha, kuri net neturi fonogramos funkcijos (kas nunai, kiek zinau ir tarp vestuvininku populiaru), be to ir padziazuot megsta (po vieno, kito 50 🙂 ). Tad tikrai manau, kad vestuviu muzikantas taip pat yra (dazniausiai) rimtas muzikantas. Tik nezinau ar juos reiketu vadint menininkais ar amatininkais – retorinis klausimas. Turbut reiktu kiekviena atveji atskirai ziuret.
PatinkaPatinka
Šiose mūsų diskusijose keletą kartų kartojomės apie “užstalinę“ muziką. Manyčiau, kad tema tikrai verta dėmesio, todėl tikiuosi nuomonių ir iš kitų šio puslapio lankytojų. Kaip jau rašiau pradžioje, apie dvylika metų teko filmuoti fotografuoti vestuves, ši tema ir visi temos personažai žinomi, todėl manau galiu diskutuoti su bet kuo ir bet kokiame lygyje. Taigi, muzikiniame pasaulyje yra dar viena, labai gerai visiems žinoma sąmprata, tai – vestuvių muzikantai. Labai įdomu būtų išgirsti Jūsų nuomonę šia tema.
Juozas Muzikevičius.
PatinkaPatinka
Vėl pamiršau pasirašyti..:) Juozas Muzikevičius.
PatinkaPatinka
….eteryje tylu, todėl bandysiu tuo pasinaudoti. Praeitą savaitę internete radau mūsų gerbiamo Alvydo Jegelevičiaus muzikinę biografiją. Perskaičius pasijunti mažu mažu šapeliu šėlstančioje jūroje. Kaip ir visuose darbuose, taip ir muzikoje, geras muzikinis išsilavinimas yra būtinas. Tuo esu ne kartą pats įsitikinęs, ir ypač tada, nori kalbėti muzikine kalba, o tau trūksta žinių, todėl tikiuosi, kad gerbiami profesionalūs muzikantai mane supras ir atleis už mano požiūrį arba mano klaidas.
PatinkaPatinka
..pasirausiau savo archyvuose ir nusiunčiau Gintui naują failų papildymą. Visgi įdėjau vieną iš gražiausių Korg stilių 6/8 DANCE. (U-2). Atsidarys nuspaudus 12 ARR. Taip pat įdėjau 16 tembrų. D-11; D-28. Tik gaila, kiek supratau, kad čia neturime korgistų.
PatinkaPatinka
..sunki diena šiandien buvo….jau nėra noro ginčytis….papasakotumėte ką nors…. J.M.
PatinkaPatinka
Bet kuris prekybininkas, norėdamas pritraukti pirkėją į savo parduotuvės vitriną sudės vertingas kokybiškas prekes, tačiau į intelektualių produktų vitriną , kad ir TV ekraną, būtinai dedama menkiaverčiai visomis prasmėmis dalykėliai. Kai neturi gerų – dedi tai ką turi: Radži, įvairios marijos, trečiarūšiai holivudiniai muvikai . Jeigu 80 procentų tautiečių nuo to alpsta, tai ko norėti iš televizininkų, jie savo misiją atlieka. Ir atvirkščiai, kai 80 procentų tautiečių JAU nežiūrės tokių laidų – turėsime vertingus produktus. Tos procentinės mintys, tai prieš metus Alvydo Petkevičiaus išsakytos pokalbių jo studijoje metu.
Gera – bloga muzika, gal būt, tikslus vertinimas, dar pridėčiau, turinti išliekamąją vertę ir vienadienė. Jei vasario 12 dieną NASA išskraidina The Beatles – Across The Universe į Mūsų Galaktikos gelmes, tai pusamžių moterų virkdytojo šlageriukams išskristi ten nelemta.
Žiūrėkite ,savaitės foto’
PatinkaPatinka
Del stiliu nesigincysiu – kiekvienam savo ir kiekvienam stiliuje yra perliuku. As turejau omeni dabartini Lietuvos popsa – sutinku, kad popsas taip pat muzka ir jis gali but kokybiskas, bet nezinau ar juoktis ar verkt, kai matau kokia vargse moterele su asarom akyse plojancia kokiam nors Radziui, praktiskai uz tai, kad jis i scena iseina paziopciot pagal fonuske. Del ko taip yra? Del elementaraus muzikinio neisprusimo – del to, kad ta moteriske negirdejus simfoninio orkestro didybes, dziazo grupes teikiamo “draivo“, gyvu instrumentu garso zavesio, tikro vokalo subtilybiu. Nesakau, kad tie Radziai yra absoliutus blogis – bet tai yra pramogine, uzstaline muzika. Tokia ju vieta. Ir zmones, kuriems muzika yra kazkas daugiau, nei pasilinksminimas prie stalo, kurie klauso ir domisi pacia ivairiausia muzika, tokiu atlikeju niekada nelaikys RIMTAIS muzikantais. Nes jie nemuzikuoja – jie maivosi su mikrofonu. Taigi esme cia ne zanruose – esme muzikos supratime. Popsas irgi muzika ir gali but rimta muzika, bet niekad nesutiksiu, kad ziopciojimas ant scenos yra muzika.
PatinkaPatinka
Juozas – Zibaila – Gintas – labai grazus, vyriskas ir atviras derinukas. Grazus pokalbis. Taip ir turi but. Nereikia bijot saves ir savo seselio, o kalbet – viens kitam i desimake.
Noriu nuosirdziai pasveikint p. Juoza, Korg’o tembru kureja, galima pasakyt – garsu inzinieriu ! Juk is tikro – si nauja savoka-apibrezimas, o po to ir profesija atsirado su Beatles ! Sound master, sound track, sound design. Taigi Juozas yra tikras sound designer’is, lietuviskai snekant – garso architektas!!! Sveikinu ir didziuojuosi. Tuo paciu, apgailestaudamas galiu prisipazint, kad kaip muzikos rasytojas (tiesiogine prasme) mygtuku spaudyme netoli pazengiau, nors.. vienas pirmuju Vilniuje isigijau PSR (pusprote) YAMAHA, O KORG’a – V.Gliozeris. Dabar muzika rasau ir groju mediniais (tikrais) klavisais su profesionalia Yamaha pc-80 namie, o senamiescio “Markus ir ko: rest. – groju vienu geriausiu pianinu :“Petroff“
O p. Zibaila – tikras saunuolis – kritikas, drasuolis… Jauciu, nebijociau su juo eit kartu pasiusiot ir netgi eit zvalgyba ! Zaviuosi drasiais zmonemis !..
Taciau negaliu paminet ir diplomatinio korpuso pagrindinio atstovo – tai Glukoidu vaznyciotojo ir visuotiniu spragu glaistytojo DJ gerb. p. Unguraicio (A. Smetonos patarejo) sunaus Unguraicio Gintauto-Dzilbaus, Tutanchomon’o kulturizmo mokyklos ir stiliaus pasekejo pries Ichtus, o po Ichtus (and second war ) – pacifistines hipiu kulturos tyrinetojo ir puoseletojo, PC screen ir script designer’io G I N T O ! ! !
Net.pavargau.lt.alvydas
PatinkaPatinka
Vėl p. Albertas išprovokavo diskusijai:))… Muzikinių žanrų vertinimas, toks pat sudėtingas dalykas kaip ir gyvenimas. Žmonių tarpusavio santykiai – atverkime akis ir apsidairykime aplinkui. Mus supa žmonės, Skirtingų intelektų, požiūrių, skirtingų skonių ir įsitikinimų žmonės. Ir nieko nuostabaus-vieniems patinka užstalės dainos, kitiems Mekskietiškos muilo operos, tretieji dievina J.S. Bachą. Muzikinis mūsų kartos (!) skonis arba įsitikinimai susiformavo nuo nuo vaikystės, kadangi kiekviena žmonių karta auga ir vystosi tam tikrame laikmetyje, todėl aš puikiai atsimenu kaip kažkada pakėlę sparnus ( nors dar snaplys kabojo savo vietoje) replikuodavome apie savo tėvus…“Ką tie seniai supranta..?..dabar kiti laikai..“. Todėl p. Albertai nėra universalaus muzikanto. Vieni gerai groja vieną stilių, kiti gerai groja kitą stilių. tą patį galima pasakyti ir apie klasikinę muziką. Ne viskas ir ten labai gražu.
PatinkaPatinka
Man patiko Jūsų atsakymas ir požiūris…:)
PatinkaPatinka
Na del slapyvardzio, tai jau wordpress sistema automatiskai uzdeda mano slapyvardi. Siaip gyvenime esu Albertas 🙂
Del visu garsu sinteziu, gal technologiskai imanoma (arba bus imanoma) isgaut garsus, kurie tikrai nieko nesiskirs nuo tikru instrumentu. Bet man is principo nepatinka tai, kad norint kazka “sugrot“ tarkim smuiku, nebereikia moketi juo groti. Ne garsu panasume cia esme, esme paciame poziuryje i muzika – muzikantas man yra zmogus, ilgus metus mokesis valdyti savo instrumenta, sugebantis pajausti ir kitam perteikti visas jo subtilybes ir niuansus. O kai zmogus pramoksta keleta akordu ant klepo klaviaturos ir procesoriu pagalba “groja“ orkestru – netikra, kad ir kaip realistiskai beskambetu.
O riba sikirianti rimta muzikanta nuo nerimto yra kiekvieno zmogaus subjektyvus dalykas. Man rimtas (tikras) muzikantas yra tas, kurio muzikavimas kelia pasitenkinima jam paciam, kuris muzika daro (kuria, atlieka) nuosirdziai, kuris supranta bent esminius melodijos, harmonijos, ritmo principus (deje dabar pasitaiko ir nesuprantanciu), kurio muzika nera primityvi. Nors is kitos puses kiekviena muzika turi savo terpe – juk per vestuves nedainuosi uzstaleje kokiu King Crimson dainu 🙂 reikia ir Purviniu. Tiesiog kai zmones vertina uzstales popsa, kaip rimta muzika kyla klausimas, kaip tada vertinti, tarkim, Bacha?
PatinkaPatinka
Jūs parašėte tokią frazę …bet netoleruoju kai “rimti “ muzikantai pakeičia krūvą instrumentų viena, suprogramuota Yamaha..“
Jūs man atleiskite, aš nelabai supratau kur ta riba, kuri skiria rimtus muzikantus nuo nerimtų?:)) ..ir kur garantija, kad pavyzdžiui eilinio vakarėlio metu, kukliai sėdintis kamputyje svečias atsikėlęs neprieis prie instrumento ir pagros taip, kad ateityje išskyrus barškučio, jokio instrumento neimsi į rankas..:)))) Kaip ir rašiau, pakankamai daug bendravau su muzikantais iš įvairių pasaulio šalių, girdėjau daug nuomonių, naujienų, rinkau ir dalinausi technine informacija. P. zibaila, supraskite, kad kapitalistiniame pasaulyje (šis žodis tinka ir muzikiniam pasauliui) niekas nieko neprogramuoja. Vidutinio lygio muzikantas už gerus pinigus namuose turi ne mažiau dešimt instrumentų ir visada vienuolikktu būna ką tik pasirodęs rinkoje, na o profesionalūs muzikantai savo kūrinius įrašinėja už labai gerus pinigus įrengtose super muzikinėse studijose ir eilinis klausytojas niekada nematys ir nesužinos jų užkulisinės virtuvės. Na o brolis lietuvis, tipo Purvinis (tarp kitko labai neblogo vaikino įspudį susidariau, nors jį esu matęs tik keletą kartų), neįstengia nusipirkti tų pačių dešimt Korgų, o groja su viena, ir ta “lieva“ Yamaha. Čia reikaliukas truputį kitur. Lietuvoje kaip ir daugelio komercijos šakų, muzikoje taip pat egzistuoja nesveika konkurencija ir pavydas, ir čia turbūt viena iš priežasčių, kad aš “į dienos šviesą“ išlindau tik šiame puslapyje, kadangi muzika yra tik mano hobi, o ne pragyvenimo šaltinis.
PatinkaPatinka
reply to zibaila….:) Parašė Juozas Muzikevičius. Atsiprašau..:)
PatinkaPatinka
Labai malonu, kad atsiranda lankytojų diskusijai, tik dar maloniau būtų, kad nenaudotumėme “NIK-ų“, o pasirašinėtume nors vardais, paprasčiausiai taip būtų daug patogiau bendrauti. Kadangi jau kalba prasidėjo apie elektroninius muzikos instrumentus, galime pakalbėti ir toliau. Dabartiniame skaitmeninių technologijų lygyje atkartoti tikrų instrumentų garsus jau neaktualu. Maždaug apie 2000-2002 metus buvo sukurta sintezė, kuri apdorojo ir atkartojo pačius sunkiausius semplerinius garsus-styginių instrumentų garsus. Trūkumas yra tik vienas. Berods (darbar tiksliai jau nepamenu) septyni styginių instrumentų tembrai kainavo apie dvidešimt tūkstančių litų. Ekonominiu atžvilgiu daug patogiau už tą sumą nusipirkti keletą įvairių modelių instrumentų, be to, taip beveik visur ir daroma. Tačiau muzikuojant semplerinis instrumento garsas ne visada lemia kūrinio sėkmę, ir štai jau nuo čia, prasideda muzikinis mokslas, kurio dar niekas neišmoko ir ko gero greitai dar neišmoks, kadangi muzika jau būtų pasibaigus. Ką duoda skaitmeninės garso įrašymo technologijos..? Ar visada šie muzikos apdirbimo būdai pasiteisina?..ir dar daug daug klausimų, į kuriuos galbūt negalima būtų atsakyti parašius tomus raštų, tačiau neikime taip toli. Galiu pasakyti tik tiek, kad asmeniškai man, muzikiniai kūriniai, įrašyti senoje plokštelėje, klausant atneša daug daugiau šilumos nei gražiuose viršeliuose įpakuotas šiuolaikinis CD. kaip negaila, kasmet muzikinės technologijos visame pasaulyje smarkiai tobulėja, na o muzika eina vis prastesnė. Na o kas liečia muzikinį stili?. Neskirstau į blogus arba gerus. Stengiuosi suprast, todėl manyčiau, kad geras popsas – taip pat muzika. Sąmoningai akcentavau žodį „geras“, kadangi pasitelkus komerciją ir muzikinį neišprusimą, šiandien rinkoje turime gana apgailėtiną „vaizdelį“. Tačiau tiek to, kritika čia nepadės, tuo labiau, kad yra paklausa.
PatinkaPatinka
Labai norisi vertinti Juozo įdirbį tembrų programavime, taciau visada buvo svarbu kas ir kaip tuos tembrus valdo. Ka kalbeti apie savo laikmecio novatorius Kraftwerk, Jean Michel Jarre o ir Deep Purple be Lord‘o Hammond Organ butu sunku isivaizduoti
Pritariu zibailai dėl Lietuvos Purvinių, nes ta patyriau n.metų party vienoje firmoje: puikiai viskas organizuota, jauku, apsvietimas, bet kai tave linksmina vietiniai kūrikai (čia aa exAisčių bosisto Valdo Jurgelevičiaus terminas, kai kurti pečių malkomis ir kurti muziką yra tas pats ¬ – kūryba) liudnoka. Geriau vikrus didzėjus nei sintetinis mėšliukas ir kainuoja pigiau.
PatinkaPatinka
Vienas menkas pastebejimas – nesutinku, kad sintezatoriai “visiskai tiksliai atkartoja irasytus tikru instrumentu garsus“. Tokiu atveju filharmonijose stovetu Yamaha fortepionai uz kelis simtus tukstanciu, o Yamaha sintezatoriai uz keliasdesimt ar maziau 🙂
O kalbant apie pacius sintezatorius muzikoje, tai as suprantu kai jis naudojamas, kaip klavisinis instrumentas (net ir sintetiniais garsais). Nelabai isivaizduoju kas butu is kokiu Deep Purple be Jon’o Lord’o….. Bet jis sintezatoriu naudojo tik kaip vargonus arba fortepiona, o ne kaip siuolaikiniai Lietuvos Purviniai – sintezatorius pakeicia viska. Megejiskoje, “savai chebrai“ grojamoje muzikoje sutinku, bet netoleruoju, kai “rimti“ muzikantai pakeicia kruva instrumentu viena, suprogramuota Yamaha.
PatinkaPatinka
Norėčiau papildomai informuoti (kadangi Gintas įdėjo ZIP parsisiuntimui). Čia rasite vieną mano programuotą nuostabų stilių ( User; U-1). Korg i2, i3, is4 ir kituose gimininguose senesnės laidos modeliuose, pilnai sutvarkytą stilių rasite nuspaudę 11. Tembrinėje bazėje (D bankas) rasite keturis puikius tembrus (D-16; D21; D-22 ir D-23.). Pilną arba dalinę informaciją turėtų nuskaityti visi Korg i serijos sintezatoriai. Vokiečiai komentavo, kad tembrinė duomenų bazė labai gražiai skamba per Korg i 30HD. Iškilus neaiškumams-klauskite, patarsiu. Pagarbiai. J. Muzikevičius.
Pastaba: visų stilių ritmika teisingai ir gražiai skambės tik mano pateiktoje suvestoje ir suderintoje informacijoje. Perkrovus pateiktus duomenis į kitus instrumentus, arba, juos konvertavus į kitų instrumentų formatus, be papildomo apdirbimo, rezultato neturėsite.
PatinkaPatinka