Kodėl kai kurie pretendentai kelia savo kandidatūras į Lietuvos Respublikos prezidentus aišku tik jiems patiems. O kurį kandidatą pasirinksite Jūs?
Algirdas BUTKEVIČIUS
Privalumas: jis nuo 1992 metų buvo tikrosios, o ne surogatinės (susijungusios su komunistais) socialdemokratų partijos nariu. Lietuvos moterų krepšinio lygos prezidentas. Tai irgi patirtis.
Loreta GRAUŽINIENĖ
Gerai prisimename kaip Loreta pasiaukojamai iš savanoriškos tremties vadavo savo bosą. Galima paaudrinti vaizduotę, įsivaizduojant šią kandidatę su tokia pat meile ir atsidavimu ginančią Lietuvos interesus pasaulio bendrijoje.
bbb
Dalia GRYBAUSKAITĖ
Tai tas žmogus, kuris nutrauks bambagyslę tarp verslo ir politikų. Išnyks korupcija, protekcionizmas. Tik ar tai įmanoma šiandieninėje Lietuvoje?..
cccc
ggggg
Česlovas JEZERSKAS
Kai žmogus sunkiai surezga rišlų sakinį, apninka abejonės ar toks kandidatas tinkamas valstybės flagmano pareigybei užimti. Sportiniai pasiekimai rodo kandidatą esant ryžtingu ir valingu žmogumi.
bbb
Valentinas MAZURONIS
Liūdnas liūdnos partijos kandidatas, nuolat kartojantis: o ką pasakys Lietuvos žmonės …, juk tai Lietuvos žmonių valia…, Lietuvos žmonės pritaria…, atsižvelkime į Lietuvos žmonių …, mes su Lietuvos žmonėmis… ir taip be pabaigos. Toks liūliavimas tikrai kažkam pataikys į širdį.
Kazimira Danutė PRUNSKIENĖ
Turi politinę patirtį, 1990 metais kritiniu valstybei momentu pakėlė vartojimo prekių kainas, būdama ministre jau bandė vykdyti prezidento V. Adamkaus funkcijas (nuotykiai Kaliningrado srityje). Tvirtina, jog ankstesni kaltinimai promaskvietiška pozicija šiandien niekas jau negalėtų jos apkaltinti. Nes dabar plačiai atmerktomis akimis žiūri į Vakarus. Juk tuoj Prezidento rinkimai.
Valdemar TOMAŠEVSKI
Barteriniai mainai: mes jums Jogailą, jūs mums Tomaševskį. Kodėl ne? Pastabūs sako – labai jau nelygiaverčiai tie mainai…
bbb
mmm
Prezidento rinkimų ir mūsų tinklapio skaitytojų rezultatų palyginimas




Gegužė 5, 2009 at 1:02 PM |
…Pasak prancūzų filosofo J. P. Sartre, išdavikus gimdo epocha. Tam, kad taptum išdaviku, reikia, kad: 1) turėtum ką išduoti ir 2) būtų išdavystės paklausa. Gali žmogelis turėti visą išdaviko potenciją ir jeigu jo pakelyje nepasitaikys, ką jis galėtų išduoti ir kam išduoti – taip pragyvens žmogelis visą gyvenimą ir nesirealizuos kaip išdavikas. O aneksuotoje Lietuvoje išdavystės poreikis buvo didžiulis.
Agentų verbavimo mechanizmas buvo maždaug aiškus: nuo tiesioginio šantažo iki tiesioginio pirkimo (pinigais, pažadais padėti kopti karjeros laiptais, jai pavykus, bendradarbiavimo dokumentai buvo sunaikinami, idant išsaugotų ateinančioms kartoms „nepriekaištingą“ vardą). KGB karininkas su numatomu verbuoti asmeniu atlikdavo vadinamąjį išankstinį verbavimo darbą. Jeigu asmuo sutikdavo bendradarbiauti, jis užpildydavo agento kortelę, kurioje buvo agento pavardė, vardas, tėvo vardas, gimimo metai, suteiktas slapyvardis.
…Mr. A.Butkevičius galėtų konkuruoti su Mrs. D.Grybauskaite, tačiau jo šaiką…, kurią jis pasirinko, o vėliau tapo vadovu,-beveik be tradicinių, Europoje žinomų soc. demų.
Gegužė 5, 2009 at 1:36 PM |
Kaip asmeniui -Butkevičiui jokių pretenzijų neturiu:daug “šaltinių” byloja ir apie kandidato asmeninį padorumą,ne tik ekonomikos, bet ir politikos išmanymą.ALEOBETTAČIAU
– pernelyg “švelnus”/inteligentiškas, kitaip tariant -į minkštakiaušį
panašus.Esant valstybei tokioje duobėje -kietesnio reikia.Muset teks skaudančia širdin ant moteriškės kurios “rašytis”.Na, stilistų išpuošta “gelbėtoja”
,tikrai ne, “kunigaikštienė” pasitikėjimo irgi nekelia.Beigi iš anksto daugumos “įsidievinta” Grybauskaitė irgi, dėja, anaiptol nepanaši į krištolinio tyrumo/dorumo chrestomatinį pavyzdėlį
Vienu žodžiu -mielai į tuos rinkimus apskritai neičiau
.Tačiau paskui gi sąžinė užgraužtų
Gegužė 5, 2009 at 2:06 PM |
Naujasis pirmininkas Algirdas Butkevičius į savo komandą pakvietė visus buvusius LSDP pirmininko pavaduotojus: Vytenį Povilą Andriukaitį, Zigmantą Balčytį, Ričardą Malinauską, Juozą Oleką, Mildą Petrauskienę, Birutę Vėsaitę ir Romą Žakaitienę, buvusį partijos pirmininką Gediminą Kirkilą. Pirmininko siūlymu pavaduotojais buvo taip pat patvirtinti Vilija Blinkevičiūtė, Algirdas Sysas, Justas Paleckis, Giedrė Purvaneckienė ir Justas Pankauskas.
A jo : pasakyk, kas tavo chebra – pasakysiu kas esi tu.
Gegužė 5, 2009 at 4:12 PM |
Pritariu XP. “Pšijemna” kompanija:” Naujasis pirmininkas Algirdas Butkevičius į savo komandą pakvietė visus buvusius LSDP pirmininko pavaduotojus: Vytenį Povilą Andriukaitį, Zigmantą Balčytį, Ričardą Malinauską, Juozą Oleką, Mildą Petrauskienę, Birutę Vėsaitę ir Romą Žakaitienę, buvusį partijos pirmininką Gediminą Kirkilą. Pirmininko siūlymu pavaduotojais buvo taip pat patvirtinti Vilija Blinkevičiūtė, Algirdas Sysas, Justas Paleckis, Giedrė Purvaneckienė ir Justas Pankauskas.”
Gegužė 6, 2009 at 9:19 AM |
Kadangi kandidatų pristatymas itin subjektyvus, norėtumėm pamatyti autoriaus pavardę…
Gegužė 6, 2009 at 9:21 AM |
Balsuot, kaip ir reikia, bet ranka nekyla nors tu ką….. Aišku traktuojant balsavimą, kaip žaidimą galimą ir prabalsuot už kurį nors, tačiau aš balsavimą traktuoju, kaip pasitikėjimo ženklą vienam iš kandidatų. Tai ką daryt, jei NEI VIENU nepasitikiu?
Balsuot už mažiausia blogybę, balsuot ne už, o prieš (kaip Lietuvoj populiaru)? Tai būtų rinkimų nuvertinimas. Manyčiau būtų tiesiog nesąžininga balsuot už kandidatą, kuriuo nepasitiki. Iš vis nebalsuot gal ir ne pilietiška, bet poelgis pagal sąžinę.
Gegužė 6, 2009 at 9:21 AM |
O jei yra panašiai galvojančių – kviečiu išbandyt ir šešėlinius rinkimus: http://zibaila.wordpress.com/2009/04/28/seseliniai-prezidento-rinkimai/
Gegužė 6, 2009 at 9:48 AM |
Kai jau tardys VSD, glūkoidų tinklapį administruojančių pavardes, kurias Jurga puikiai žino, teks pasisakyti. Dėl subjektyvumo. Keliais sakiniais apibūdinti pretendentus sudėtinga. O komentaruose papildyti pretendentų pliusus-minusus – Jūsų valia. Tai suteiks papildomos informacijos ir, gal būt, lems tautiečių balsų persiskirstymą tikruose rinkimuose. Naudokitės proga.
Gegužė 6, 2009 at 10:16 AM |
Dar viena mintis – jei kandidatai būtų tik asmenybės (už kurių nugarų nestovėtų partijos ir interesų grupės), kaip asmenybė man priimtiniausias būtų A. Butkevičius. Tačiau jis yra partijos, kuri mano akyse yra visiškai susikompromitavusi narys (netgi vadovas). Žinant (na gerai – nutuokiant) kokios galingos finansinės grupės tampo tą partiją už virvučių – aš netikiu, kad A. Butkevičius nebus visiškai kontroluojamas savo partijos ir tų, kas kontroliuoja tą partiją.
Gegužė 6, 2009 at 11:24 AM |
Balsuoti tikrai nelabai yra už ką. Va, jei visus kanditatus įmestume į mikserį ir gerai pakratytume, gal ir ištekėtų koks marsietis, tinkantis dabartinei Lietuvai. Tačiau… rinktis vis tiek reikės, ir rinksiu. O tie, kurie galvoja “apie mažesnes blogybes” ar apie balsavimus “a la pakenkti”, galvoja blogai. Kita vertus, jeigu tai ir yra bestuburizmas ir NEPOZICIJA ar nuomonės neturėjimas, tai TAS neturėjimas – taip pat nuomonė. Tegu. Tik ar negrauš vėliau. Ir nebūtinai sąžinė.
Gegužė 6, 2009 at 12:11 PM |
Pritariu Zibailai. Šie rinkimai, manau, visiems yra kolizija. Gal dabar geriau pajusime pilietiškumo kainą. “Šešėlinių” rinkimų kandidatai – mieli širdžiai, bet “mielas” širdžiai buvo ir A. Butkevičius, džiaugiausi, kai jis buvo išrinktas soc. demų pirmininku, galvojau, na va, gal pagaliau partija nukirps bambagyslę nuo savo “krikštatėviais”. Bet “Krikštatėviai” ir jų aplinkos labai gyvybingos, kaip anos, mūsų aptarinėjamos vėžio ląstelės. O gi vėžio ląstelė, kas yra?: ta pati organizmo dalelė tik labai suplėšrėjus, gyvenanti, išgyvenanti ir besidauginanti “mandagiųjų” sveikųjų sąskaita. Todėl ji ir ilgai neatpažįstama organizmo, kaip ir visi savų namų vagys. Jau nžnau: žurim, ką turim…
Gegužė 6, 2009 at 11:31 PM |
Liūdna, kad kai visi kandidatai pasisako per LTV, tose kalbose sunku rasti dešimt skirtumų.
Gegužė 7, 2009 at 2:35 PM |
kazkodel sie rinkimai kelia baime. baime, kad turimas pasirinkimas nepalieka alternatyvu. o esama alternatyva turi puiku ivaizdi, bet panasu, kad neturi nieko kito…?
apie ta pati…
http://timeslt.wordpress.com/2009/05/07/prezidento-rinkimu-nekampanija/
Gegužė 7, 2009 at 9:19 PM |
Kraupokai man atrodo tokia didelė Grybauskaitės persvara čia. Nors bet kurio kito iš esamų tokia persvara atrodytų taip pat. Ką rinktis, kia pasirinkimo praktiškai nėra?
Gegužė 8, 2009 at 4:43 PM |
Aš lieku ištikimas savo kandidatui – Obama…
Gegužė 8, 2009 at 4:57 PM |
Iškasam Vytauto didžiojo ar Mindaugo palikuoni, nubalsuojam monarchija ir nebereikės nieko rinkti daugiau…Prie holivudinio seimo karalius ar karalienė labai derėtų
Gegužė 8, 2009 at 10:42 PM |
Beskaitydama komentus Cik pamislyjau, žiūr -Aidas ir surašė mano mintijimus
Gegužė 9, 2009 at 10:42 AM |
ar žinote , ką reiškia D&G?
Ats.: Dalia Grybauskaitė:D
Gegužė 10, 2009 at 10:27 AM |
Na, viskas. Kolizija baigėsi. Dabar tikrai žinau už ką balsuosiu. O padėjo man apsispręsti motužė “Respublika”, išleidusi šį savaitgalį savo gatvines “Vakaro žinias”. Dabar aiškiai matau, kas labiausiai “jiems” pavojinga, ko “jie” labiausiai bijo. Ne veltui Vytautas Landsbergis savo apsisprendimą nekelti kandidatūros motyvavo taip: “Jie labiau bijo Grybauskaitės , nei manęs”. O bijo “jie” net jos ryžto, bijo labai, nes kiek raikia užmokėti motužei “Respublikai”, jog ji iš eilinio plūdimosi pereitų į isteriją:primityvią ir vulgarią iki koktumo. Lai sotinasi motužė, ir vargas lietuviškiems “runkeliams”. O aš dar pasiliksiu “istorijai” šio šeštadienio gatvinukių – “Vakaro žinių” numerį. Pravers, kaip praverčia iš istorija jau tapusių laikų – Steigamojo Sąjūdžio suvažiavimo dienos pasiliktas “Republikos” laikraštis. Atsiverti – ir laiko paikrintas “kas yra kas” – kaip ant delno. Taigi – žurimkąturim, inteligentiškieji glukoidai.
Gegužė 10, 2009 at 5:25 PM |
Pasiilgau savo draugo Zapsės. Tuo tikslu susiradau savo “mėgstamą” laikraštį “Vakaro žinios”. Akurat. Mano mylimas autorius Zapsė-Šekspyras, paprašęs būti kantriems ir sulaukti savo momento, labai aiškiai išdėliojo Seimo nario kriterijus: “Reikia tik trokšti pinigų, išmokti subinlaižiauti ir “dėti” ant tautos ir valstybės.” (“Vakaro žinios”. – 2009, gegužės 9 d., Nr. 105) Kadangi esu nelabai kantrus, tai jau dabar siūlau: Zapsę! Draugą Zapsę! Į Seimą jį, kaip labiausia atitinkantį šiuos kriterijus.
Gegužė 11, 2009 at 1:19 PM |
Tas “Vakaro žinių” numeris – kaip druska ant žaizdos, ania?
Gegužė 11, 2009 at 3:13 PM |
Lietuvai, kaip ir Rusijai reikia kietesnio prezidento, kuris sugebėtų valdyti. Buvo R.Paksas ir būtų gal daug reikalų sureguliuota. Grybauskaitę irgi tinkama tokiam vaidmeniui ir gerai būtų kad jai pasisektų. Nors ją su Paksu nenorėčiau lyginti.
Gegužė 11, 2009 at 9:44 PM |
Na, kadangi jau taip pareklamavot
, tai permečiau akim tas Vakaro žinias -ir šeštadienio, ir dargi šios dienos.Jeigu tiesiai šviesiai -net juokas suėmė
.
. Taigi klausimas, iš esmės, lieka atviras….
Na, aprašytos “GALIMOS”, tačiau anaiptol NEĮRODYTOS nuodėmės – t.y. dokumentaliai bent kelių skirtingų šaltinių/liūdininkų pagrįstos.Vienžo -čysto undenėlio demagogija respublikonų stiliumi.Kaip ir sakiau anksčiau -jei šita moteriškė tyra, it ašara dievo aky -aš gimus užvakar.Bet kad jinai juodesnė ir užu patį biesą, juolab užu visus kitus kandidatus -patvirtinimų taipogi neradau anei veino
Gegužė 11, 2009 at 9:45 PM |
Dėl “kietumo” tai su Janina sutinku -minkštakūnių daba niekaip Tėvynei Lietuvai nereik
.Bet ar reikia lietuviškojo Putino ar, juolab -Lukašenkos varianto -visgi didžiai abejoju
Gegužė 11, 2009 at 10:49 PM |
O va, kaip Vaišvila pavarė
:
http://www.balsas.lt/naujiena/251759/zigmas-vaisvila-dalia-grybauskaite-begediskai-meluoja/rubrika:naujienos-lietuva-politika
Gegužė 12, 2009 at 9:17 AM |
http://www.alfa.lt/straipsnis/10272448/?Vaisvila..tepa.kuo.kvepia=2009-05-12_08-18
Gegužė 12, 2009 at 9:39 AM |
Perskaičiau A.Z. nuorodą. Z. Vaišvila tikras grynakraujis sąjūdietis ir jei toks dirbtų vietioj Vaigausko tie kandidatai būtų išfiltruoti tinkamai
Gegužė 12, 2009 at 5:48 PM |
Yra toks lietuviškas posakis:”šeši vilkai vieną avį pjauna”. Tai kas gi atsitiko? Į prezidentus kandidatuoja 7 kandidatai. Beveik visi pažįstami iki nuobodumo. Kodėl vienintelė Dalia Grybauskaitė taip užkliūva , jog žinaisklaida perpildyta paskviliais vien apie ją. Taip dar nėra buvę, kad kiti 6 kandidatai kaip broliai ir sesės – nė vieno “blogo” žodžio apie viens kitą.(Kaip sako:apie velionį arba gerai, arba nieko).Tik vienintelė kandidatė viesiems kaip”rakštis užpakaly”). Gal visi kiti kandidatai “šventi” kaip avinėliai? O “teisingiausias” leidinys atkasa visas jos nuodėmes nuo darželio. Lietuvoje pakvipo baime. Tai kas ir ko bijo? Gal kai kam iš tikrųjų Lietuvoje nebus galima tvarkytis kaip savo aptvare? Aišku, sistemą taip lengavai neįveiksi, nes tai SLIBINAS su šimtu galvų:nukirtus vieną, išaugs trys( partinio rezervo dar yra).
Aš nesu piktas rinkėjas. Bet norėčiau ir apie kitus kandidatus sužinoti daugiau. Kaip ir Kazimira Danuta norėjo apie Dalią. Kokia p. kniaginios tautybė, kas buvo jos tėvai, už kokius nuopelnus sovietų valdžia išleido tobulintis į vakarus? Kodėl buvo paskirta LTSR Ministrų Tarybos Pirmininko pavaduotoja? Kodėl taip stengėsi sustabdyti Lietuvos Nepriklausomybės Aktą? Kodėl prieš Sausio įvykius išvažiavo konsultuotis į Maskvą?
Gal kas žino? Būčiau dėkingas, jei kas imtų ir apšviestų mažai informuotą rinkėją. Iš anksto dėkoju.
Būtų įdomu ką nors svarbaus ir apie kitus kandidatus sužinoti iš jų gerbėjų, nes be kalbų, jog šie be galo “myli” Lietuvą ir jos žmones, mažai ką ir težinau.
Nepatingėkit, pasidalinkit žiniomis, gerbiami Fanai.
Gegužė 12, 2009 at 9:03 PM |
Čia irgi iš tos operos… http://www.alytausgidas.lt/lt/naujienos/nuomones/keletas-pamastymu-rinkimu-tema/